torsdag 12. mars 2009

Små barnehender kan lage nydelige ting...




Helgen nærmer seg med stormskritt. I helgen skal det være antikkmesse som jeg tenkte å besøke. Jeg håper jeg kan finne noen rosa eller grønne asjetter i Sissel serviset som jeg samler på.




Jeg ser så mange flotte perleblomster rundt i "blogglandia", så jeg kjøpte med meg en rselv på vei hjem i fra butikken i dag. De er utolig vakre, enkle.... eller er de egentlig enkle med alle de små søte blå knuppene og løkene du skimter nedi potta. Søte er de hvertfall.





Jeg fikk noen flotte lysestaker i helt min stil som de små lille trillene har laget. De er så søte. Et hjerte av sølv limet midt på den hvitmalte flotte staken. Kjekt når de småbarnehendene kan lage noe som er så lekkert.






12 kommentarer:

Miss.T sa...

Flinke lilletriller du har : )
De var kjempesøte-

Maria ( Idekroken ) sa...

Ja så utrolig søte ;) Moro å la barna slippe til.
Klem Maria fra Idekroken

Hulda sa...

Ja, snart er det helg. Jippi! :) Så fine perleblomster du har fått deg, mine er avblomstra nå. Søte lysestaker ungene har laget til deg.

Jorid + NOE Blog sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! :-) Å det er jo ikke noe annet som tyder mer på vår enn alle de vakre plantene som dukker opp i bloggene til herlige damer!

Ønsker deg en god natt!

Klem J!

Carina Dale sa...

Så søte ;-)

Malin sa...

Så utrolig søte!!
Å nydelige perleblomster! ser virkelig hvor fantastiske de er når man se de helt på nært hold!
ha en herlig helg!

Klemmer Malin

Maliva`s verden sa...

Titter innom for å ønske deg en go`helg...Klem fra Maliva

mi-rachel sa...

så fine collager.
og så fine ting du viser.

Bente sa...

Veldig lurt å la barna lage noe som blir virkelig fint!!! Ikke bare dorull-nisser... Hi-hi...
Og heldige du som kan gå på loppemarked i helgen!!! Jeg skal jobbe... Hvis du ikke vet om noe som er på lørdag ettermiddag, da har jeg litt tid...
Min storesøster elsket de tøflene! Nå prøver hun å lokke meg til å hekle til henne. Har en plan om å holde meg hard, sånn at hun innser at hun må lære å hekle de selv, så kan hun hekle til meg heller... Sleipt!?
Kos deg masse på loppemarked i helgen!

Linda sa...

Så vakre vårlige bilder!
Så yndige telysestaker.
Koselig med slike ting barna har laget. Et ekstra pluss når det blir så flott som dette da!

Ha en super helg!

Klem fra meg.

Aina sa...

Disse armbåndene ble laget i en fei.....vel....jeg brukte noen timer, men da lagde jeg 5 stk.
Kjempegøy og ikke minst enkelt!!!

De selger slike armbånd for 2499,- på Oslo Lufthavn.....Helt sprøtt!!!

Ta deg en tur innom Perlehuset og sett igang!

Lykke til!

-Aina Wie-

pepperkverna sa...

SÅ nydelige lysestaker da! Hege