torsdag 5. mars 2009

Snøklokker og mer farge på kjøkkenet





Snøklokker er noe av det vakreste jeg vet. Kan godt være for det er det første tegnet til vår for meg. Og at ting begynner å spire. Kannen fikk jeg hos min mor. Den hører til servicet jeg samler på.








Jeg har fått litt farge inn på kjøkkenet med kannen, putene og siste finger på verket er tallerkene i tallerkenhyllen som er kommet på plass. Jeg snudde også bordet i kveld og satte benken under vinduet. Forandring fryder :)





I morgen skal vi reise på hytta inni ryfylke. Der skal vi kose oss med fyr i peisen god mat og masse kos.






Ønsker dere alle en god helg!



15 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig det er blitt på kjøkkenet. Gøy med litt forandring.
Kos deg på hytta også må du en god helg:)

Klem Anita

Gamlå sa...

Ja, Gamlå e begynt på kyllingene:)

Så fint det var hos deg da med snøklokker og det hele!!

Ser på kjøkken hyllen din hvor du har plassert de nydeligsre kopper og fat!!

Hyllen din henger rett vei den, hvis du da ikke har snudd den.

Kos deg masse på hutten i helgen.

klem fra Gamlå

Miss.T sa...

Nå var det blitt flott og vårlig hos deg. Kjekt med litt ommøblering ! forandring fryder , det er sikkert.

God helg. KOs dere på hytta.

Ida sa...

Åh, så herlige duse vårfarger! Så det er snøklokker de heter.. hihi, jeg trodde det var krokusser.. du og du, jeg har sååå grønne fingre.. *flau* :-)

Ha en superfin helg på hytten! KLemmer

Den gode feen sa...

Så koseleg det vart på kjøkkenet ditt. Kos dåko på hyttetur :)

Unknown sa...

Så fint det ble!
Og så flaks at benken passet så perfekt inn under vinduet der, det er ikke mange cm å gå på ser jeg :)

Ragnhild S sa...

Kjempefine bilder! Ser ut til at du har et kjempekoselig kjøkken!
Kos deg på hytta i helga da!
Klem

moa sa...

hei,hei..
så nydelig stemning du har på ditt kjøkken...
god helg!

moaklem

umulie sa...

En riktig god helg til deg og!

Bente sa...

Så koselig kjøkken du har! Og det serviset du samler på; Lekkert! Kos deg på hytta i helgen!

Linda sa...

Heisan...
så koselige bilder fra hjemmet ditt!
Herlig med noen fargeklatter!

Ønsker deg en fin helg på hytta!

Klem fra meg :O)

Gamlå sa...

Leeeeer
Ser man det.. Frk. Mille & Lille Trille er på " Hutten " og snoker rundt i hver en hylle og krok,

leeeeeeeeeeer. Barna er sikkert lagt seg og mannen har skaffet sin kjære nett til hele verde, og det er Gamlå glad for. Snill Gubbe du har:).

I morgen er du nok på Jørpeland og kjøper mange skatter, synes jeg ser deg for meg der du sviner og springer rundt. Du er bare herlig du Frk Mille!!!

Ikke kom hjem med for mange skatter nå slik at Gamlå blir helt avensyk:)

OK, jeg tåler den, eller gjør jeg det!!

Uansett leeeeeeer

God Helg til deg og dine pluss alle skuffer og skap hvor du sikkert kommer til å finne mange skatter.

klem klem

LYKKEBO sa...

Snøklokker er så fiiint! Nydelige kjøkken!

Ps: ang benker på kjøkkenet..Kjøpte den billigste madrassen på ikea, klippet den til og sydde stoffet selv..

God helg:)
Klem

frk.B sa...

Så koselig kjøkken du har!
Snøklokker er nydelige, helt enig med deg:)
God helg!

Ida sa...

Ja.. HURRA! :)

Kjekt å vinne konkurranser :) Og spennende med noe i posten.. hihi :)

Sender over noe til uken, straks jeg har adressen din!

KOse deg masse på hytten!

Klem