fredag 13. mars 2009

Tusen takk Ida

Fredag den 13. ??? Jepp, men ikke for meg. Her er det en så kjekk dag som en fredag og helg, men ikke nok med det. Det lå en hentelapp i postkassen da jeg kom hjem i dag i fra Ida. Jeg vant en konkuranse på Put it in a box for litt siden. Jeg var så spent. Suset ned på postkontoret med det samme. Pakken var rett og slett stor. Og det var ikke lite jeg fikk heller.







  • En lykt med et duft lys oppi

  • Klister som det står Amor vincit omnia som betyr Kjærlighet overvinner alt

  • Noen rosa lys som var pent surret i en serviett og blonde

  • En søt liten kinadukke som Ida hadde sydd

  • Noen løse blomster

  • En pakke med egg som jeg kan lage i fra Panduro

  • Toffee




Du allverden hvor glad jeg ble for denne pakken. Gleder meg til å begynne på eggene. Lykten har jeg hengt på en knagg i gangen. Teksten tenkte jeg å lime på et speil som jeg kunne ha på soverommet. Blomstene var nydelige, de har jeg strødd rundt en lysestake på en kommode (men skal ikke se bort i fra at de kan bli brukt til noen kreasjoner)




Nå sitter jeg å nyter toffee og skal tråle gjennom bloggene der ute.



Tusen takk Ida!




15 kommentarer:

Sullandullandei sa...

Åi, heldig!! Så flotte ting!

Linda sa...

Så herlig gave!
Artig å vinne!

Crinoline sa...

Gratulerer,så mye fint du har fått.

Jannicke sa...

Så kjekt du hadde vinnerlykke!
God fredagskveld!

mali-mo sa...

Så flott gave du har fått da! Utrolig kjekt med sånne overraskelser som dumper ned i postkassen og forgyller en helt vanlig dag ;) Snille Ida!

Kjempekoselig hytte dere har, og kjekt med et sted som har vært i familien lenge, det har vår hytteeiendom også. Så så fint ut i Ryfylke! Kjente jeg gleder meg til hyttesesongenvår starter til påske ;)

God helg!

Ida sa...

Hei vennen :)

Så kjekt at du likte gaven - og kjempefint innlegg her du har laget :) Ble jammen glad når jeg så det :) Hadde ett innlegg for litt siden om gleden ved å gi gaver - og det er jo nettopp slik takknemlighet som gjør at det føles så utrolig godt :)

Trålet virkelig gjennom bloggen din for å se hva som kunne være av interesse - fant ut at pastell kanskje ikke var dumt - noe romantisk og kanskje ikke flere putetrekk.. hihi :) Fant iallefall fort ut at vi har mye samme smak på ting og tang :)

Ha en kjempefin helg! Klemmer fra Ida

Drøm sa...

Super fin gave du hadde fått..alltid hyggelig med gaver..
Kanskje alle blomstene gjør at jeg og spirer...hadde vært noe det...ønsker meg veldig baby, så det hadde vært supert om det spiret en inni meg snart :-)
Ha en koselig helg....
Klem Julie

Hilsen fra landet sa...

Så moro da, moro med pakker selv om man er stor synes nå jeg da!

mi-rachel sa...

heldiggris!

Sullandullandei sa...

Hehe, hverdagsmaten består av mindre bacon og mindre olje. Mindre pasta, selv om den var fullkorns. Og mindre mozarella. Jeg har ikke regnet på det, men jeg vil tro at det blir som å lure seg selv dersom man spiser denne salaten for å f.eks gå ned i vekt ;)

Anonym sa...

Herlig, gratulerer heldige deg!
Toppers med hilsen hos meg, god helg ønskes deg også!
Klem klem

Ragnhild S sa...

Så heldig du var da! Masse fint du har fått! Ha en fin lørdag da:) Klem

Ninas Drops sa...

Så koselig med pakke fra Ida...ja hun er da god...og så så kreativ.


Takk for koselig kommentar inne hos meg=)
Ha en fin lørdag videre=)

Drops=)

Bente sa...

Heldig du, da! Fine ting!!

BøeFjeldberg sa...

Så heldig du er da;) Gratulerer med vinner lykken;) Liker bloggen din, så mye flott å vise frem, nå legger jeg deg til listen min, og ønsker deg videre en vakker helg;)

Smil fra Miriam;)