lørdag 27. desember 2008

Den store byttedagen


I dag fikk jeg byttet noen presanger ble mest tilgodelapper så kan jeg kjøpe noe når trøkket senker seg. Men jeg fikk meg en tunika i fra mitt favoritt merke Chillnorway på salg.






Så kjøpte jeg meg styling guiden til Jan Thomas, så nå skal det bli så bra atte ;)





Jan Thomas' beste tips:

1. Drikk rikelig med vann
2. Spis omega-3 fettsyrer
3. Tannpasta fra Rembrandt
4. Wheatgrassjuice
5. Vippetang fra Shu Uemura
6. Bruk en foundation som gir glød i ansiktet
7. Masterpice MAX maskara fra MAX Factor
8. Fuktighetsspray
9. La Prairie caviarcreme

7 kommentarer:

Miss.T sa...

For en nyyydelig kjole,den va steinfin !!! kjekt med stylingtips og ny inspirasjon. Ha en flott romjul !

Veronica's hus sa...

Rålekker tunika!!! Heldiggris!!

God jul

Anonym sa...

Så fin tunikaen var! :)

Lucky you! :)

Maliva`s verden sa...

Velkommen i Chill`n klubben.Kjempelekker jakke du har kjøpt deg..Love it:O)
klem maliva

by Siv sa...

Flott tunika, litt misunnelig der :)
Takk for Jan Thomas tips hihi
Ha en finfin kveld
*Siv*

Ann-Cathrin sa...

Den tunikaen var utrolig fin!! Kjekt med tips fra jan Thomas;)

Unknown sa...

Blir flaue eg, når du har kjøpt stylingguiden ;)