mandag 8. desember 2008

Julekort


I kveld skal jeg skrive julekort til krampa tar meg. Skulle vært fredag så kunne jeg skrevet til et glass rødvin, da blir det alltid mer og mer på kortet jo lenger ned i bunken jeg kommer. Men i år blir kortene skrevet på en mandag og dermed det blir nok ikke mer ord enn nødvendig.


Mappen til kortet er de som jeg brukte til bryllupsinvitasjonene for 5 år siden. Måtte bare kappe av litt på bunnen så passet de bra de.


I dag flyttet vi tilbake til de gamle lokalene på jobben etter en renovasjon. Da lå det en gave på pulten til alle. Inni den var denne lekre Georg Jensen lysestaken som dere ser i bakgrunnen her.

Ønsker alle en riktig fin uke!


4 kommentarer:

Miss.T sa...

Superflotte julekort !! Så heldig du var med pakke fra jobben, kjempefin.!

Ida sa...

Kortene så kjempefine ut - smart å bruke leftovers med en aldri så liten makeover :-)

Jeg skal skrive ferdgi mine i morgen - plustelig var det ikk emer enn to uker til jul! Hva skjedde ?

Ha en fin onsdag! Klemmer

Karna sa...

Huff har ikke fått laget ferdig julekortene enda, men nå må jeg bare sette meg ned og finne bilder og lage julekort...kan ikke fordra når julekortene kommer i romjulen til meg, da er det jo over...nei da vil jeg heller få sendt dem ut i god tid.

Aina sa...

Ser ut som noen nydelige kort, jeg bruker vanligvis å skrive laaange julehilsner men i år har jeg gjort det i kortversjonen;0)
Nydelige Tildaer du har sydd, her støver symaskinen ned!
Ha en fortsatt fin onsdag!

Klem fra Aina.