tirsdag 23. desember 2008

Jule, julen, julen den er her...

Idag har jeg vært hjemme med lille trille som har fått lungebetennelse. Fikk pencilin i går, så han er på bedringens vei.

Jeg har malt noen kvister som jeg har puttet oppi noen kobberflasker.
Vi har som tradisjon i min familie at vi henger opp julestrømpen lille julaften slik at vi har masse godt og kose oss med til julebarne-tv og i vente tiden. Strømpene sydde jeg i går kveld. Var meningen at jeg skulle sy forbokstaven til guttene i gull på, men jeg fikk ikke tak i gulltråd. Så det for bli til neste år.

Ønsker dere alle bloggvenner en riktig god jul!

4 kommentarer:

Ida sa...

Så fine strømper :) Skulle sy en i år jeg - men så langt kom jeg ikke :) Får bli til neste år - får ta den med i bloggen da.. hihi :-)

Kjempefint og stemningsfullt rundt peisen deres!

Ha en kjempefin jul - og goooood bedring til lille trille!

Klemmer fra Ida

HildeS/Frøken Fryd sa...

Vil ønskje deg og dine ei fin og koseleg julehelg:)
Klem H.

Monicas sa...

Så fine de var da.....go jul til deg

Unknown sa...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen din !
Nydelig og delikat hjem du har!

Fortsatt god jul til deg og dine !

Hilsen Linetoppen