onsdag 10. desember 2008

Trom, trommelom

I dag har vi vært på nissefest i en skog i nabolaget med barnehagen. Det var skikkelig god stemmning med bål og grilling av pølser. Alle ungene sprang rungt med lommelykter og syns dette var kjempestillig. Begge guttene sovna som noen slips når de traff puta i kveld. Så da har mor tid til litt blogging :)


Denne trommen sydde jeg i går kveld, den henger på rommet til storebror. Det var storstas når han så den når han våknet i morges, men syns godt at jeg kunne sydd noen trommestikker også :)


Ønsker dere alle en fin kveld!

2 kommentarer:

Miss.T sa...

Det var en flott tromme., men man må jo ha trommestikker for å spille julen inn.. sy i vei du frk. mille : )

Prinsesse Elin sa...

Jeg er helt mål løs. Jeg har sett på denne i Tilda boka men har liksom aldri turt å sette i gang med denne. Din er nydelig. Kansje jeg skulle prøve meg på enslik i dag. En slik hadde passet perfekt oppe i tv stuen der fargene er rødt, blått og hvitt.
Jeg må også få lov å skryte av julekortene dine. Jeg har ikke fått laget noen kort i år men jeg tror jeg fikk en ide etter å ha sett dine. Får finne på noe kult dette året for vi har alltid sånne kjedelige vi.
Ha en god dag. Klem fra Elin:O)