fredag 12. desember 2008

Trollhasselen er kommet inn i stuen...

Har ikke fått pyntet helt til jul enda, men litt julepynt har kommet opp. I dag tok jeg inn noen greiner trollhassel og pyntet med min farmors gamle julekuler. Det blir veldig koselig med en gang.

Herlig med helg, nå har jeg fyret opp i peisen og koser meg under pleddet med masse levende lys. I morgen skal vi på julebord. Gleder meg til masse god mat og drikke. Vi skal spise på Bølgen & Moi, så dette blir nok bra.
Ønsker alle en riktig god helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trollhassel er nydeleg, og du hadde pynta din så enkelt og fint! God helg:0)

i sa...

Så fin trollhassel! Kjempekoselige bilder. Ha ei god helg du også! :)

Unknown sa...

Så fint det ble!
Jeg har gjort det samme i dag, jeg er jammen frk. Kreativ jeg også :)

Mvh "Stian" :)

LYKKEBO sa...

Utrolig flott stue dere har! Likte veldig godt lysekronene over spisebordet..*sukk--vil ha jeg å, men f....spotter! hehe..Hadde jeg bare tenkt meg om den gang da.
Trollhasselen ble kjempe fin med pynten!

Ha en fin kveld:)