søndag 21. desember 2008

Noen hjerter til gangen...






Jeg har laget en krans som henger på innsiden av yttergangen. I andre enden av gangen henger det også et hjerte som jeg har sydd.


Så er jeg så lei meg, for Lene Bjerre såpedispenseren min er ødelagt. Jeg har en hel serie med disse. Dokost, toalettrullholder og såpedispenser. Og nå har tuten på dispenseren ramla av. Tenkte jeg skulle ta den med ned til butikken og klage, men spørs om de har noen like. Håper jeg kan få ny tut til den.

Frk Mille og co skal ha middagsgjester 1.juledag og da har jeg tenkt å servere pinnekjøtt og hjemmelaget karmellpudding til dessert. Noen som har en god oppskrift?

2 kommentarer:

umulie sa...

denne her er god: http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7785

Lykke til- og en gledelig jul til deg og dine!
mvh umulie

umulie sa...

hmmmm, linken virket ikke her, men gå på matprat.no og søk der!