torsdag 8. januar 2009

2 håndklær blir kjole

Jeg elsker Odd Molly og Chillnorway og med litt inspirasjon i fra disse så ville jeg prøve å sy min egen kosekjole. Da jeg var på leit etter materiale til disse i går så endte jeg rett og slett opp med to håndklær i fra Europris.
Jeg sydde på en hette med noen broderier langs kanten. Jeg klippet ut et hjerte som jeg sydde på med mange forskjellige farger og søm, etterpå klippet jeg det ut.
Vips så ble det en ny herlig kosekjole i Frk Mille design!









21 kommentarer:

Gamlå sa...

WoW du er bare et skikkelig kreativt menneske:)

Kjolen var bare så stillig. Gleder meg til å se den neste du syr deg.

Gamlå vil også sy en slik kjole:)

Ha en fin kveld

klem fra Gamlå

Miss.T sa...

SUPERLEKKER !! Gleder meg til den dagen du åpner butikk : )
Kom deg ned i systuen å produser flere !!



du er jo bare kjempeflink !

Ida sa...

Åh. helledussen - er det MULIG?? Den var fantastisk flott! Har du mønster - eller syr du fritt? Jeg er heeeeelt imponert - og bestiller gjerne en ;-D

Klem

Torill sa...

Så flink du er :-)

My home is my Castle sa...

Jøss så flott...
Og av 2 håndklær da !!!
Utrolig flink du er :)

Klem,Kari

moa sa...

hei..
så utrolig fin den ble - du er jammen dyktig, imponerende..
og så morsomt at ingen har lik..
klem fra Moa

Anonym sa...

Wow, wow, wow - den var flott!!!

12 c

Anonym sa...

Fantastisk!

Anonym sa...

Så stillig:) Så flink du er.
Også håndklær, kjempe god ide.
Klem Anita

Ragnhild S sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
Har tatt en runde i bloggen din og må si meg imponert! Så flott blogg du har! Og så flink du er å sy! - Kjolen var knallfin! Jeg er kjempegla i å sy selv, men trenger oppgradering på symaskin, da min er arvegods fra min farmor, og nok stammer fra de første Husquarna som ble produsert! -Den snurper og drar, og det er bare så.....!
Ønsker deg en super kveld, og legger deg til i blogglista mi hvis det er ok?
Ragnhild

Anonym sa...

Heisan. Du er bare råflink!
Skulle ønske jeg var like flink til å sy!
Artig å se det nye hobbyrommet ditt,gleder meg til å få ferdig mitt.
Fin blogg,legger deg til på blogglista mi:)

Bette sa...

Heisann!!
Ja,gjett om jeg koser meg med den nye Ipohnen!!! Utrolig gøy!
Så fin blogg du har! Og DEN KULE kjolen du har sydd da!! Så flink du er! Jeg er helt håpløs når det kommer til sying,men skulle gjerne vært like flink som deg!

-Bette-

Huset på toppen sa...

Denne kjolen var knallfin, så flink du er til å sy:-) Kreativt å bruke håndkle til en kjole, veldig smart!!

Villblomsten sa...

Kjempeflott !!!!

Emmas Verden sa...

Så flink du er...tøff kjole ;)Syr du uten mønster eller??Ha en flott helg!!!Klem Anne

HildeS/Frøken Fryd sa...

Sååå kjempefin og utruleg tøff:)
Denne likte eg kjempegodt.
Eg har bestillt meg fleece stoff som eg skal sy meg kjole og div av, men det er ikkje komen ennå.
Kjempelurt å bruke handkler.
Ha ein fin dag,
og god helg.
Klem H

by Siv sa...

Aiai du er jammen meg flink til å sy!!!
Skikkelig flink du...
Ha en fabelaktig flott helg
*Siv*

Hilde Heimdal sa...

woooow.....stiiilig kjole:)

Anonym sa...

Wow så stilig, jammen er du flink!
Tenker den falt i smak, den var knallfin!
God helg!
-det hvite hjerte-

Maliva`s verden sa...

Kjempekult....skal si du har talent:O)
Klem fra Maliva

EGSET/BRAUTASET sa...

guuud... den var stilii... Sånn har eg me lyst på :)))