mandag 5. januar 2009

Frk Mille har fått seg Hobbyrom- Før\etter

Da var vi ferdige med hobbyrommet som jeg tok fatt på da Frk Mille mannen var på kino. Endelig kan jeg få orden i sysakene og la symaskinen stå klar til å sy med når jeg har lyst uten og pakke den bort.
Så herlig å få stoffene bretta og klar til bruk
Tildaen fikk også et eget rom nå. Vi har brukt en benkeplate på 2,50 til pult. PCen\kontoret er i andre enden av pulten som ikke vises på bilde. (PCen er ikke like fotogen)








Før


6 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble kjempe fint:)
Å ha symaskinen fremme hele tiden ønsker jeg meg også. Det er så mye letter å sette seg ned å sy litt da.
Kjempe koselig blogg,tror jeg må legge deg til blogg listen min..
Ha en god natt:)

Klem Anita

Aina sa...

ååå heldiggrisen, så kjekt med hobbyrom.
Og det ble kjempefint!

Klem

Miss.T sa...

SÅ flott det ble!! Litt av en forvandling : )
Her tipper jeg du vil finne inspirasjon til å sy de lekreste kreasjoner!

Marianne sa...

Kjempefint! Så heldig du er som har så god plass. Ønsker deg mange kreative stunder der : )
Hilsen Marianne

Anonym sa...

Tenker kreativiteten blomstrer i det rommet! Det er godt å ha orden på sysakene :)

Monica sa...

ååå det ble kjempefint!! :) For en endring!!