fredag 2. januar 2009

Da har Frk Mille kastet ut julen


Da har jeg kastet ut julen for denne gang og tar fatt på det nye året med "blanke ark". Det er veldig gøy å pynte til jul og dille og dalle. Med du hildranedu så deilig det er å få julen bort også, blir så luftig og godt.

I dag tok jeg fatt på kjelleren, 32 lass med søppel ble kjørt på søppelplassen så tror jeg vi må ta en tur i morgen også. Planen er å få laget et kombinert hobbyrom\kontor i kjelleren. Men mye som må ryddes og ordnes der inne før det tar form slik som Frk Mille ønsker.


Ha en fin helg alle mann!




4 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Her er julen også ute av huset, Men vasken tar jeg imorgen. Ble helt utslått bare av å pakke ned. Formen er nok ikke helt i hundre enda.

Så flinke dere har vært, og fått kjørt vekk søppel osv. Jeg har også noen rom som må tømmes for rot og skrot.:) Så kanskje jeg også kan få meg et hobbyrom. Planene er klare men det er verre med viljen. leeeeeeer

Ha en fin helg

klem fra Gamlå

Anonym sa...

Koselig med jul, med du verden så godt det er å få ryddet og vasket bort jula, ihvertfall når man har hatt den i hele desember.

Jeg kasta ut jula i går, og i dag har det vært innkjøp av friske fargerike primula, orkideer og gule tulipaner! Godt med et lite vårtegn når man har bikka over nyttår. Bare tre måneder igjen til påske nå! :)

Ha en fin første fredagskveld i 2009! :)

Miss.T sa...

Enig at det er herlig å kaste ut julen ! så bra du tar fatt på året med nye friske krefter : ) flink du er. . spennende å se hvordan det blir.

Thea sa...

Riktig godt nytt år:)
Ja, det var herlig å få ut julen her i dag også:) Nå gleder vi oss til våren hihi...