lørdag 31. januar 2009

Lørdag

I dag har jeg vært på shopping der jeg fikk med meg noen nye stoffer hjem, vet ikke helt hva jeg skal sy av de enda. Jeg måtte bare plukke med med noen ferdig klippet stoffer som lå i en kurv, for jeg sto så lenge å venta på at noen skulle komme og klippe opp stoffet jeg ville ha at jeg ikke holdt ut lenger. Eller rettere sagt lille trille holdt ikke ut lenger. Da måtte vi gå rett til snopebutikken og kjøpe noen bestikkelser slik at mamsen kunne handle litt til.



Jeg kjørte innom Miss T på vei hjem, vi gikk en tur i det flotte nablolaget hennes på jakt etter gåsunger og snøklokker. Turen var kjempeflott, men vi fant hverken snøklokker eller gåsunger. Jaja, vi fant vel egentlig noen gåsunger på et ganske beskjært tre som vi så vidt så antydning på gåsunger på for de var så lite kommet.



Men det jeg fikk med meg hjem var en flott kofte som Miss T hadde kjøpt for stor til minien sin. Den kan dere se her



På vei hjem måtte jeg innom butikken for helgehandelen, der fikk noen flotte tulipaner bli med meg hjem. De pynter opp på kjøkkenet mitt. Er så fint med friske blomster på bordet. Det burde vært et must hver helg!






7 kommentarer:

Miss.T sa...

Så koselig du har det på kjøkkenet ditt. Flotte tulipaner !

Carinaoggutta sa...

Hei. Ramlet over bloggen din og synes du har en koselig og inspirerende blogg. Håper det går greit at jeg linker til deg? Nydelige tulipaner, de er jo bare så vakre. Ha en fin lørdagskveld

Carinaoggutta sa...

Greengate er herlig :) Det er jo vår og sommer på en gang. Sikker på det blir noen med deg hjem :)

Sullandullandei sa...

Så fine tulipaner! Det er et koselig kjøkken du har, og gud så godt maten smaker der også :)

God helg kjære!

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Så fin blogg du har! Mange fine innlegg om både det ene og andre:) Nydelige tulipaner, det gir sånn vår-stemmning! Ønsker deg en koselig kveld:)

cam sa...

Heia!!
Jeg kom over bloggen din.. Kjempe fin;)
Gåsunger er nydelige..men tullipaner er en god "erstatning":)

Fint kjøkken!! Å nydelige tullipaner..

liven sa...

Så koselig du har det hos deg!!
Flotte tulipaner i en nydelig mugge:o)

Ha en fin søndag:o)