fredag 9. januar 2009

Soverom og nytt hekla sengeteppe

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene jeg fikk i innlegget under om kjolen som jeg hadde sydd. Kjempekjekt når dere legger igjen kommentaret. Svarer seg alltid å ta turen hjem til na mor. I går fikk jeg en eske med stoff og et flott hjemmeheket sengeteppe som ble så fint på sengen. Om dette havner oppå sengen hver dag er jo en annen sak, men jeg skal prøve å være flink for det er jo ekstra kjekt og krype til sengs når soverommet ser slik ut.







Denne knaggen har jeg i gangen og på toalettet, men skal få meg noen slike på soverommet også til å henge ting på. Har en tendens til å samle seg klær rundt sengen av en merkelig grunn :)



God helg alle sammen!

1 kommentar:

Gamlå sa...

God Helg og sov godt i rommet med det nydelige sengeteppe.

God Natt