mandag 26. januar 2009

Har sydd meg en kjole


Jeg fikk pakke i fra Stoff og stil på lørdag. Jeg klødde i fingrene etter å begynne på kjolen min. Jeg har brukt Jersey-ribb stretch stoff som er ganske behagelig og mykt. Så dette blir en herlig kosekjole. Jeg har strikket ribbestrikk til halsen og armene i mørk brun. Jeg brukte samme garn til å brodere nederst og en tau i midjen.





Bak har jeg strykemerket Angel. Leker litt med tanken og kalle klærene mine Angels of Norway. Hva synes dere om det?


10 kommentarer:

Jannicke sa...

Kjempefin kjole, jeg er imponert!
Ser du liker Ole Henriksen produkter. Jeg har prøvd en rensemaske i det merket en gang. Var veldig fornøyd, men finner ikke produktene hans her i Bergen... Hvor kjøper du dine produkter?

Blå-hvit samlemani sa...

Så flott kjole. Jeg er er i grunnen missunnelig, siden jeg ikke kan slike ting... I grunnen burde jeg pakket bort hele symaskinen. Nå har den stått og støvet siden i sommer. Muligens er jeg bare en sommer syer??

Ønsker deg en fin uke

Ida sa...

Du vet du hva - den var LEKKER! Jeg kjøper GJERNE en slik som jeg kan ha på meg etter fødsel og hjemme i barseltid! Den var helt nydelig! Har du mønster ? Eller tegner du selv?

Syntes "Angel of Norway" var veldig fint - noe du absolutt burde ta patent på før noen andre stikker av med det!!! :)

Gleder meg til å se fortsettelser :-) Du er superflink og ikke minst veldig kreativ!

Klemmer i natten

Ragnhild S sa...

Kjempelekker kjole! Du er så flink! Navnet likte jeg veldig godt!
Ha en fin tirsdag!

Hverdagen vår sa...

Å, den kjolen var flott.
Skulle ønske jeg kunne sy:( men det kan jeg ikke, men kanskje jeg kan lære;)

Lekker var den iallefall

Ha en flott dag

Klem

Miss.T sa...

DU imponerer like mye hver gang. Dette må du bare fortsette med. Angels of Norway var et fengende navn.. gjør liv av ideen din.

Ønsker deg en flott uke.

Kristins Hus sa...

Hei hei!
Jeg bruker ikke bakemaskin nei. Her er det Kenwood som gjelder;-)
Legger ut oppskrift, men jeg baker på slump, så det blir ca. mål ;-)
Kristin

Gamlå sa...

Du er så flink og navnet likte jeg veldig godt. Det må du gå for!!!

Ha en fin sykveld

klem fra Gamlå

Vibeke sa...

Gurimalla så KNALLFLINK du er!!!Kjolen var skikkelig lekker og navnet MÅ du velge, det var kjempefint :o)

Vibeke

Anonym sa...

Jeg samtykker med alle her:)
Flott kjole og et flott navn til flotte kjoler :) (eller andre klær)

Ha fortsatt en fin kveld!