mandag 26. januar 2009

Min favoritthudpleie

Jeg elsker Ole Henriksen produktene på ønskelisten har jeg blandt annet forfriskningsspray som skal brukes på jobb foran pc for å friske opp sminken. Den skal jeg kjøpe nå snart, så vil jeg ha body oil og boosteren i dette merket. Men de produktene som står på badet nå er:





One-to-go cleanser
Meget oppfriskende og fuktighetsgivende rensegel full av vitamin C. Føles himmelsk på huden og etterlater den ren, myk og frisk. Skummer.






Dagkrem


Ideell, lett formula med solbeskyttelse. Gir huden akkurat det den trenger av fuktighet slik at den aldri vil føles fet eller klissete. Beskytter mot forurensning og stråling.

øyekrem
Unik øyekrem som gir effektiv beskyttelse mot frie radikaler og forhindrer dermed ytterligere skader på den sarte huden omkring øynene. Gir straks et løft og spenstighet til det sarte vev omkring øyene. Øker elastisiteten og vevets styrke for å holde rynkene i ”sjakk”.


Nattkrem
Superlett stimulerende gelé med et konsentrert alfa-hydroxy-syrekompleks som gir en friskere, mer strålende hud. Huden blir merkbart fastere, glattere og får ”mindre” porer.

nattøyekrem
Motvirker hevelser omkring øynene og inneholder beroligende uttrekk av agurk. Er en øyeblikkelig oppkvikker til trette eller irriterte øyne. De fine linjene rundt øynene tilført rikelig med fukt, strammet opp og glattet ut.
Jeg er super fornøyd med disse produktene og kan anbefales på det varmeste.


Oppå disse produktene bruker jeg




Guerlain -make-up base med gull

Denne dekker porer og skal gi glød med gullet.


Tilslutt bruker jeg:
i.d. foundation
i.d. bare escentuals make up er basert på rene mineraler fra naturen. Dette gir en make up som ser naturlig ut og føles naturlig fordi den der det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Lurte på hvor man får tak i disse hudpleieproduktene...?

Besta sa...

Har ikke prøve Ole Henriksen produktene men hører de skal være bra. Id makeupen elsker jeg.

Frk Mille sa...

Jeg har kjøpt endel over nettet, blandt annet på trendsales.dk eller her www.beautybasket.no

Miss.T sa...

Dette må jeg prøve. Aldri testet disse produktene før.