torsdag 15. januar 2009

Gjestetoalettet

Her er gjestetoalettet vårt. Jeg har sydd en pose som henger her som jeg kan ha ting som ikke tar seg helt ut å stå fremme, men greit å ha på et toalett. (Med på tanken).


Jeg har et sett med Lene Bjerre toalettrullholder, toalettbørste og såpedispenser som jeg er veldig glad i. Før jul var det en krise i Frk Mille hjemmet da såpedispenseren ødelagt. Ralla til byen på Maison Mari i en fart hvor jeg hadde kjøpt dette. Var litt stressa for at de ikke skulle ha mer igjen i og med at det var en stund siden den var kjøpt. De hadde kun 1 igjen og jeg fikk heldigvis ny uten problem. Satt den fornøyd på plass igjen. Men tro det eller ei, 2 minutter ettepå hørte jeg knus og knas i fra badet. Der sto lille trille og skulle vaske hendene og hadde knust den nye og siste såpedispenseren de hadde igjen. Aiaiaiii, rett før tårene kom.... Klampen i bunn måtte jeg ta meg en tur til byen igjen for å høre om de hadde såpedispenseren min enda. I og med at det var tuten som hadde røket på den forrige. Joda, flaks to ganger på en dag....
Så krisen i Frk Mille hjemmet var løst!





6 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Så fint gjesttoalett du har, og den posen var smart, lurer på om jeg må lage meg noe sånn til det knøttlille badet vårt, så er det vi vil skjule problemet løst.

Håper du får en fin helg

Klem

liven sa...

Så fint det er på gjestetoalettet ditt!!
Dette settet var lekkert!!
Ikke så lett med småbarn i huset....da skjer det sånn og det er jo gjerne tingene du liker godt som blir knust!! Var jo bra at du fikk tak i ny da:o)
Kjempeflott barnerom under her også.....masse fine detaljer!!
Og den dukkevognen......dette er nostalgi:o)
Er et stykke til nærmeste Fretex for meg men stikke avogtil innom for å se etter godbiter:o)

Ha en fin fredag og en god helg:o)

Jannicke sa...

Veldig fint gjestetoalett! Kjekt å lage det koselig til de som kommer på besøk...
Ha en fin fredag videre!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Snakk om flaks i uflaksen, kan ein vel seie.
Godt at du fortsatt har komplett av det fine baderomssettet:)
Gjestetoalettet er kjempelekkert.
Kjekt å vere gjest hos deg:)
Barnerommet ditt er så koseleg.
Eg har ingen små lenger, men ei tenåringsjente som slett ikkje vil ha nusselege ting,hehe.
Koseleg å finne lik dukkevogn som du hadde som lita.
Eg har ikkje mi lenger, det var ei Brio vogn i brun skai:) Å så glad eg var i den, og hadde seg sett ei på Fretex så hadde eg nok kjøpt eg også.
Ha ei fin helg.
Klem H

Gamlå sa...

Heisann

Til en så herlig blogger som deg så finnes det noe til deg i bloggen min til deg.

klem fra Gamlå og god helg

Anette {foreldremanualen} sa...

Så smart med en sånn pose! Mulig jeg "adopterer" den ideen der! ;-)