fredag 20. februar 2009

Helg


Endelig helg! Det er så herlig når endelig helgen er her og spesielt i dag når jeg kommer hjem til nyvasket hus. Bare så såpelukten slår mot meg i det jeg åpner døren. Fantastisk!

Så kom storesøster innom med noen kirsebærkvister. Gleder meg til de springer ut med enten hvite eller rosa blomster. Har et håp om rosa *'knis*






Kaken som jeg hadde med på jobben var suksess. Alle syntes den var kjempegod og den forsvant på et blunk (det er jo bra tegn) i tillegg så ville de ha oppskriften. Jeg hadde heller aldri smakt denne før så jeg var jo like spent. Men syntes den var kjempegod, så denne vil jeg garantert lage igjen.
God helg alle sammen!






6 kommentarer:

moa sa...

så vakre kirsebærgrener...og en veldig fristende kake...
ha en fortryllende helg!
moaklem

Marias skriblerier sa...

Kaka så nydelig ut!!

Hanne sa...

åh..den kaka såg fantastisk ut!

Mina sa...

Så koselig blogg du har!:) Og den kaka da, Mmmh! Jeg kommer gjerne igjen. Linker deg jeg;)

God helg!

Klem fra Mina:)

Miss.T sa...

Mmm den kaka så fantastisk ut !! De er flotte de kirsebærgreinene. Veldig dekorative !

Kjekt med nyvasket hus.


GOD HELG

Gamlå sa...

God helg til deg også.

Venter spent på hva du har funnet på antikkmessen idag.

klem fra Gamlå