søndag 8. februar 2009

Gratulerer..




.....med morsdagen alle mødre.




Da mødre ble til var tanken ganske klar. For mødre har noe i seg som ingen andre har. De øser av sin omsorg og deler alt de vet. De viser deg at livet er håp og kjærlighet. Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg. Den beste mor i verden, det er nettopp DEG.






Jeg fikk gavekort på BaRe Clinic, jeg har ikke bestemt meg hva jeg skal bruke det, men jeg skal hvertfall nye hver en krone av dette :)
Ønsker alle mødre en perfekt morsdag!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Nydelig bildesammensetning og morsdagsvers. Så flott. :) Jeg likte så godt bildene av snøklokkene, så vakre.

Miss.T sa...

Søte snøklokker !! kjekt med gavekort !! gratulerer så mye med morsdagen !

Jannicke sa...

Flott innlegg! Stemningsfulle bilder!
Ha en fin morsdag du også :o)

Crinoline sa...

Likte bildene dine veldig godt. Ønsker deg en god kveld.

Anne sa...

Så fin blog du har:) Fine bilder! Gratulerer med morsdag i dag. Ha en fin kveld videre! Kommer innom igjen jeg;)

Bette sa...

For et nydelig dikt! Jeg sendte det på sms til min kjære mor som er på skiferie i Alpene! Vi pleier å feire dagen sammen,men regner med hun har det helt supert der nede i fjellet:o)
Ha en fortsatt fin morsdag!

-Bette-

Frøken Lykkelig sa...

Fine bilder og nydelige snøklokker!!! De er fantastisk fine!