tirsdag 3. februar 2009

Tusen takk...

....for alle de hyggelige besøkene og meldingene i bloggen min. Jeg setter pris på hver eneste en!


foto i fra stuebordet
Jeg er helt hekta på bestemorsrutene, knallkjekt og til alle som jeg inspirert til å prøve. Sett igang, jeg lover dere at dere blir hekta :)
Ha en fin tirsdagskveld alle sammen. Jeg skal til en venninne som alltid lager så god mat når vi kommer og denne gang fikk jeg beskjed om å være sulten når jeg kom, det lover jo bra! Men først må jeg på trening slik at jeg kan lange innpå med god sammvittighet.
Tjoho, og hadet bra fra Frk Mille

2 kommentarer:

adales verden sa...

Håper du får en fin kveld!
fin blogg du har!

Mia, New Room Interior sa...

Hei! Gøy at du ville være med på konkurranse på bloggen min, og følge meg! Du har en flott blogg! Ha en fin kveld! Klem-Mia