onsdag 18. februar 2009

Jentekveld

Joda, effektiviteten lenge leve. Jeg fikk ferdig både middag, ryddet, dekket bord og laget dessert før gjestene kom...
Jeg serverte en kyllingrett med fløtesaus og båndspagetti, fikk ikke tatt bilde av den.





Så kom desserten på bordet, her hadde jeg Opera Mints, Marshmellows dyppet sjokolade og kokos og flytende sjokolade muffins med is og frukt.





Etter maten så snakket vi om å gjenta fjorårets suksess med å dra på tur, da var vi i Berlin. Det kan anbefales. Snakker om Krakow i høst denne gang. Noen som har noe å anbefale?



8 kommentarer:

Renate sa...

Endelig fikk du dekt på med serviset, det så skikkelig flott ut:-) Nydelig!

Artig måte og servere marshmellows på!

Miss.T sa...

Takk for maten den var nydelig som alltid : )

Frøken Lykkelig sa...

Så ut som en kjempekoselig kveld!! Flott dekket og flott mat:-)
Jentetur.... hmmmmm... Paris er i hverfall noe jeg vil anbefale!! Der er det så fantastisk masse å se av severdigheter... pluss at det er jo en god del gode butikker der da;-) Og deilig mat!!!!
-charlotte-

Bette sa...

Så deilig det så ut!! Du må legge ut oppskriften på flytende muffins! Jeg elsker sjokolade,så den desserten fristet:o)

-Bette-

Gamlå sa...

Heisann

Dette her var flott dekket!!

Det fristet det som du serverte, tror jeg må sende gubben til butikken slik at Gamlå kan få seg noe digg :)

klem fra Gamlå

Herskapelig shabby sa...

Ja hva skulle man gjort uten effektiviteten.... Finr bord du hadde dekket, og den desserten så fantastisk ut!! Elsker alt som er søtt jeg!

Ha en fin kveld :)

Anonym sa...

Så fint bordet var dekket.
Og så morsom dessert, skal virkelig prøve ut det en gang selv :)

Jentetur... hmmm... Amsterdam er en by jeg liker veldig godt!

Nostalgia sa...

Takk for gode ord på bloggen min:-)
Kjempefin blogg du har og gratulerer med kjøpene. Jeg har gul "Sissel" som jeg bruker til påsken :-)
Klem, Nostalgia