tirsdag 17. februar 2009

Før- og etterbilder av auksjonsfangsten...

Denne benken kjøpte jeg på auksjon på søndag....








....med litt pussing og litt hvitmaling, ble den etter min smak. Jeg leker litt med tanken og skrive en tekst oppå den. Noe slik som "Let me have a little place" kunne jo vært passende... Men foreløpig ble den bare hvit. Frk Mille mannen er ikke helt med på å ha tekst på.









I dag har det snødd i store mengder på Vestlandet. Jeg bruker vanligvis 25 min til jobb med den morgentrafikken som er vanlig. Men i dag brukte jeg nesten 2 timer pga snø. Joda vi bor i Norge, men er ikke vant til snø da blir det kaos med en gang. Ser det snør fremdeles. Det blir veldig pent og rent med snøen, men det er noe vått og kaldt og tråkke i for oss som ikke er vant til slikt.




17 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Se der ja,så fin den ble i hvit og så praktisk å ha i gangen:O)

Miss.T sa...

Nydelige bilder fra ditt vakre hjem frk. Mille !! Benken ble superfin : )

Blå-hvit samlemani sa...

Knallfin benk... Mens jeg sitter her og relaxer så står mannen nede i kjelleren og maler siste strøk på et bord jeg har funnet...

(dårlig samvittighet? neida!)

Jeg var så heldig at jeg hadde fri i dag morges, og da jeg kjørte i ett tiden var det ikke så mye snø og trafikk på vegene...flaks!


Ha en fin dag!

Carinaoggutta sa...

Krakken ble så fin, kan være enig med deg at det hadde gjort seg med noen ord på den ;) Greit så lenge man kan fjerne de igjen når man er lei. Ha en fortsatt fin uke....

Gamlå sa...

Heisann Frk Mille...

Bloggtørken er forbi, og herlig er det. Får bare håpe at den dobbelsidige tapen også hører fortiden til Leeeeeeeeer.

Benken helt min stil!! Skikkelig fin ble den.

Det hadde vært koselig med teksten på, men Herr Mille må også hatt noe han skulle ha sagt leeeeeeeer.

Ha fine kvelden

klem fra Gamlå som er heller kald etter en lengre tur med Nemi i kveld. Tror jeg skal lage meg en stor kopp te, og pannekaker. Da blir Gubben og Kaja glade tenker jeg.

Linda sa...

Så fin benken ble!
Kjempeflott lysestake også!

Prinsesse Elin sa...

Nydelig, Mille eller Lille trille:O)
Jeg elsker benken.
Nå skal jeg ut å lufte meg litt. For å ikke irritere bihulene mer skal jeg på med finland hette. HURRA:o)

Verandasol sa...

For en utrolig sjarmerende benk! Ble veldig fint i gangen med den :)

Tone sa...

Så stilig den ble i hvitt!! Selv har jeg begynt å glede meg til loppissesongen :-)

Tyra sa...

Benken ble utrolig fin! Og så flott den lysestaken var!!!
Klem fra Cathrine

Brocante sa...

Veldig fin benk. Tror jeg er litt enig med mannen din jeg - bokstaver er liksom nå, men krakken har du vel tenkt å ha en stund. Fin er den uansett!

Frøken Lykkelig sa...

Kjempefin krakk!! Gangen din er superfin! Ren pen og hvit:-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Åh, så nydelig den benken ble :)

Bette sa...

Så fin den benken ble da!! Hvor går du på auksjon? Kunne tenkt meg det selv,er jo kjempespennende!

Ha en fin onsdag i snøværet!

-Bette-

aase sa...

Benken ble rålekker den. Jeg har en tilsvarende,men har mer vansker med å male den. Nettopp fordi det er benk som har gått i arv i familien og som jeg neppe vil ødelegge. Jeg maler jo ellers alt, men ikke den liksom.....

Dødslekker den lysestaken ved siden av benken altså!!!! Helt RÅ, vil ha......

Ha en fin dag!!

Anonym sa...

Den ble jo kjempefin! Gjorde seg veldig godt i gangen. Hva litt hvitmaling gjør, sier jeg bare ;) Kan jeg forresten spørre om hvor den nydelige femarmede gulvlysestaken er fra? Ser etter noe lignende, skjønner du.
Ha en fortsatt fin dag!

Den gode feen sa...

Så utruleg fin benken vart!

Tusen takk for kjekk kommentar forresten :)

Snøværet var heilt pyton i går. Eg brukte også 1,5 t ekstra på å komme meg til jobb via barnehage og barneskule i går. I dag fløyt trafikken heldigvis mykje lettare.

Ha ein flott onsdag :)