onsdag 18. februar 2009

Lykt make-over


I dag fikk den rustne lykten min en make-over med sinksprayen.




Den rustne lykta hadde ikke mer og gi stakkars.






Jeg har også lekt meg litt i et nytt redigeringsprogram Picsa heter det syns det virket veldig greit det lille jeg prøvde. Jeg har det litt travelt da jeg skal ha venninner på besøk i kveld og må rydde, lage mat, stryke duken og lage dessert før de kommer om 2 timer. Jobber mest effektivt med knapp tid :)
Skal prøve å knipse noen bilder av mat og bord i kveld.




13 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Zink spray er nå kommet i hus etter å ha sett hva du har sprayet!!! Lykten den ble fin den!!

Kos deg i kveld. Ser for meg Frk Mille med mange armer slik hun i reklamen har. Ja, spesielt alt det du skal ordne innen to timer:)

klem fra Gamlå

Landcharm sa...

Hei!
Jeg fant den hyggelige bloggen din, og lurer på hvor man kan få kjøpt sinkspray?

Hulda sa...

Den sinksprayen er virkelig fantastisk!! Så vakker lykta ble. Må få prøvd noe sånt jeg også. Flott på trappa.

Benken du fant til gangen ble skjønn da du malte den, gjorde seg veldig godt der du har plassert den. Kjempefint ble det!

Liker bloggen din veldig godt!

Crinoline sa...

Hei igjen. Lykten ble kjempefin,har en hvit stående på trappa ute.Den er også blitt litt rusten...

Miss.T sa...

Det var litt av en forvandling!! lykten ble knallfin ! GLeder meg til i kveld.

Borte Bra - Hjemme Best sa...

Har noen sånne jeg også... Sinkspray? Det har ikke jeg prøvd ut før! Hmmm, må visst ut å kjøpe :) Det er jo så fint med sink!

Benken ble virkelig fin :) :) :)

:)Anette

Bente sa...

Oi, det ble jo helt perfekt, det jo! Har en lykt stående ute i snøen, frykter den også trenger litt oppussing til våren...
Gleder meg til bilder av mat og bord! Ha en koselig kveld!

My home is my Castle sa...

Ble helt som ny den :)
Virkelig flott.

Klem,Kari

Ragnhild S sa...

Zinkspray? Finnes det? GENIALT! Ble jo knallfint jo!!! Digget benken din også!
Ha en fin kveld:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Zink spray, hvilken genial oppfinnelse. En slik må jeg ha, det ble jo riktig så lekkert jo!!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Sånn der zinkspray må eg få tak i.
Det vert jo dritlekkert:)
Lykta er jo heilt ny jo.
Picasa er eit kjekt bilderedigeringsprogram.
Eg har brukt dei i nokre år nå, og er fornøgd med det.
Ikkje noko vanskeleg i det heile tatt:)
Benken til gangen var knallfin, og vart enda finare med litt maling.
Supert:)
ha ei finfin veke.
Klem H

Hverdagen vår sa...

Oi, så fin lyslykten din ble, hmm da er det håp for mine og da skulle man tro.
Virker som dere hadde en fin jentekveld.
Jentetur hørtes hyggelig ut, Riga kan også anbefales:)

Magdalena sa...

så mye fint...
og rust er vakkert, det!! men flott med zink spray også...
kos deg i helgen!!~~~~