torsdag 19. februar 2009

Ny Fretex fangst


I går var jeg innom Fretex igjen på skattejakt. Etter flere runder og jeg merket at humøret sank mer og mer så jeg for meg en tomhent Frk Mille hjem i fra Fretex. Men i det jeg skulle til å gå så møtte blikket en mintgrønn skjønnhet som sto der blandt mange stygge suppeskåler. Jeg gikk litt lett og lystig i stegene mot den. Jeg tok den opp og så på den, med et lite blikk under så viste det seg at det var en Stavanger Flint vase. Og til en sum av 45 kr!! Juhuuu!!








Nå må jeg bake ferdig kaken til jobb. Vi har en kakeklubb, der bytter vi på å laga kake hver fredag. Denne fredagen er det min tur. Jeg har kastet meg oppi å lage en kake jeg aldri har hverken smakt eller sett, kun fått oppskrift og fått beskjed om at den er god. Håper det blir suksess!



6 kommentarer:

Hulda sa...

Jeg la igjen kommentar her i går kveld, men den er tydeligvis ikke kommet med. Du var skikkelig heldig med fretexfunnet, ikke alltid man finner noe der. Jeg er på leting etter et lite bord til å ha i gangen, håper å være heldig!

Miss.T sa...

Det var en søt liten vase. Å så heldig du var med prisen, det var et riktig kupp : )

Bling - our elf on the shelf sa...

45 kr er jo nesten fått, og slik en nydelig liten vase :)

Frøken Lykkelig sa...

NYDELIG!!! Det e jo 'gjett for pengan' :-)

Ha en strålende fredag!!

Linda sa...

Så nydelig vase du har kjøpt!
Et kupp!

Ha en fin fin helg ;O)

Bente sa...

Nydelig vase! Jeg var også på fretex i dag, men sikkert ikke samme fretex som deg... ;)
Jeg fant en nyyyydelig liten lyse-grønn kopp! Kjempe-fornøyd!