torsdag 12. februar 2009

Før og etter med sinkspray

En liten tur innom Fretex igjen endte med et par skøyter til meg, tenkte det var lurt siden det sto i avisene at vannene rundt omkring i Stavanger området skulle bli skøytesikre til helgen. Men jeg fant også disse lysestakene som jeg ville ta en make-over på.







Med hjelp av litt sink spray så ble de slik





Nå er det snart helg igjen og jeg renner snart over av prosjekter. Må prøve å utnytte helgen og brettet opp armene og male bl.a. bordet jeg viste dere tidliger og noen andre ting som skulle hatt seg litt hvitmaling.



Ønsker alle en fin torsdag kveld, nå skal jeg se tid for hjem.

2 kommentarer:

Ida sa...

Åhhh.. sukk sukk og atter sukk! Det porselenssettet hadde jeg gjort ALT for å havne på arvelisten for :-) Det var sååå nydelig! Nesten litt dukkeaktig - men samtidig så kjært at jeg hadde vært livredd for å bruke det ! Sukkersøtt og sjarmerende på samme måte !

Lysestakene du kjøpte var ett kupp - jeg klarer aldri å se "glansen" eller det vakre i gullgjenstander men ser jeg burde sjerpe meg.. for det blir jo sååå fint straks man sprayer det med en annen farge !

Grattis med nye skøyter - og lykke til :) :)

Klem fra Ida

Crinoline sa...

Lysestakene ble flotte. Sist jeg var på Fretex sto jeg med et par stykker i hånden,men satte messingstakene tilbake.Lurer på om jeg må innom igjen...Ønsker deg en god helg.