lørdag 14. februar 2009

♥ ♥ ♥ Valentinsdag ♥ ♥ ♥

I dag var jeg i Sandnes 1 time før stengetid. Fyfiller her er det mye etter min smak, ene butikken etter den andre.... med Rice, Greengate, Rivera Maison, House doctor, Lisbeth Dahl m.m. Jeg fikk ikke handlet noe for jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne. Men her skal jeg med lomme boken full om ikke lenge igjen.





Når mannen kom hjem så hadde han med seg en valentinsgave, som jeg ikke ventet i det hele tatt. Men satt utrolig stor pris på ♥ .





Flotte roser, nattkjole (her lå det duftkuler oppi så det luktet fantastisk når jeg åpna den), sjokolade og antistress badesalt...






Ønsker alle en fin valentinsdag, jeg gir hvertfall denne dagen full pott så langt!

3 kommentarer:

Sullandullandei sa...

Wow, det va ikkje verst!
Koselige mann :)

Miss.T sa...

For en kjekk overaskelse !! kjempeflott : )

Prinsesse Elin sa...

ME LOVE SANDNES:o)
Herlig valentines gave.Ha en herlig søndag. Klem fra Elin:O)