tirsdag 10. februar 2009

Ha det på badet...






I dag var jeg innom byen i tur, sjelden jeg går til byen kom jeg til å tenke på. Oppdager alltid noe nytt og føler det var så lenge siden sist. Men det er veldig koselig å labbe rundt i byen. Jeg var innom Brødrene Pedersen som er en stor butikk med alt til hjemmet fra kjente design. Jeg fant ut at det var på tide og fiffe opp badet oppe, selv om det egentlig bare er oss som bor i Frk Mille hjemmet som bruker det så er det jo kjekt at det ser fint ut. Så jeg kjøpte såpedispenser, såpekopp, tannglass og diverse produkter.








Så kom dilemmaet hva jeg skulle sette alt dette flotte oppi. Når jeg først hadde fått så mye fint jo så måtte det jo stå på en innbydende måte også på badet. Jeg kom på at jeg hadde en sak her som jeg ikke likte fargen på, den sprayet jeg med sinkspray.












Så nå er det bare til å hoppe oppi badekaret og pleie seg selv.

8 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Kjempefine saker til badet!! Godt å fornye innimellom:-))

Anonym sa...

Så smart med zink spray! Hvr har du kjøpt det?

Miss.T sa...

Flotte ting du har handlet. Sinkkurven ble kjempeflott !!!

Linda sa...

Deilige badeprodukter !
Vi må unne oss litt luksus ;O)

Anonym sa...

Den såpe dispenseren er kjempe fin:) Har en på lur til det nye badet vårt.
Det var blitt veldig koselig på badet med de nye tingene du har kjøpt..
Klem Anita

Anonym sa...

åååå FINNES det sinkspray?!?!?
Takk for tipset!!! Kvar har du kjøpt den?

Veldig fine ting på badet, og skal jo vere trivelig også for dei som bur i huset da... viktigaste det faktsik ;-)

Anonym sa...

Takk snille Mille (*knis*)
Løper rett på Jernia og kjøper spray... her skal bli masse fint! ;-)

Anne sa...

fine ting til badet:) sinkkurven ble kjempe fin! Hvor kjøper du sinksprayen? Ha en fin kveld!